Monday.... 2012-11-05

Sjukhuset resulterade i massa prover, samtal etc..
Fått massa smärtstillande.
Sen fick jag åka hem.
Hoppas på sömn inatt iaf.

Bytt p-piller nu med.
Så nu hoppas jag migränen håller sig långt, långt borta.

Varit hos kusin å moster i Rockneby.
Fikade lite å pratade, jag å syster.
Sen hem till mamma, äta god mat.
Sen blev de hem till nästa kusin.
Vi kollade på "Ensam mamma söker".
Åt även hallon med riven choklad över.
Som vi hade i ugnen å sen med vaniljsås på.

Nu ligger jag hos mamma.
Kollar reprisen av fredagens XFactor.
Tagit en tablettis så snart somnar jag hoppas jag.

Sjukskriven imorgon med.
Fast då bär de av hem till Oskarshamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback