Färgning.... 2012-11-14

Helt slut efter kvällens jobb. 
Har såå ont i ryggen, kapa den?
 
Kom hem o käka lite, slängde i en färg i utväxten.
Duschat o haft inpackning o massa, o min underbara olja.
Så nu mår håret bra, o jag med förstås :)
Sen plockat ögonbrynen o färgat dom.
Gör alltid de i samma veva som håret.
 
Jag ber till alla gudar att mitt hår växer fort!!
I lördags när vi skulle ut fick jag en idé, vilket kan va ganska skoj ibland.
Men denna idén va idiotisk, klipp klipp, sen hade jag lugg helt plötsligt.
Dock blev den för kort, vilket inte va särskilt oväntat.
Blir ofta fel i mina hastiga impulser som inte alls är genomtänkta.
Så nu väntar jag på att den ska växa ut, tills dess, uppsatt :P
 
Ska kolla färdigt på tv, sen blir de hopp i säng.
För imorgon ska jag till Gunnebo o hämta mitt älskade köksbord inkl. stolar.
Sen ska jag kolla ut ett tyg som jag kan klä om sitsarna med.
Sen är jag nöjd tjej :) Jossan följer med som sällskap. 
 
Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback