7 november 2012.... 2012-11-07

Ligger här i sängen med världens smärta, kan inte sova.
Varit med Jossan hela kvällen, mysigt som vanligt.
Hon följde med mig å kolla på lägenheten.
Den va jättemysig, va lite smått som behövde fixas.
Typ, måla skåpsluckorna i köket, annars va de inget o klaga på.
Stora rum, högt i tak o vitt o ljust, precis så som jag vill ha de.
Med balkong va de också, som jag längtar.
Nu är de bara att vänta på besked om jag får den eller inte.
 
Jossan o jag åkte till Maxi å köpte massa gutt som vi frossade i oss.
Först käkade vi baguetter med ost o gurka o coca-cola till :)
Sen smäckte vi i oss hallon i ugnen med riven choklad över.
Sen hade vi köpt chips, men dom får vi äta någonannangång.
 
Hade tänkt jag skulle jobba imorgon, men blev inte som jag tänkt mig.
Stod o diskade i typ 10 minuter förut å blev helt slut.
Så jag är nog inte redo än för en hel dag inne i fabriken.
 
Leo va här ett tag förut, pratade om allt möjligt.
Evigheter sen jag träffa token sist, så de va trevligt.
 
Ligger å lyssnar på The Fray o tänker lite.
Som jag är väldigt bra på att göra.
 
Saknar mitt hjärta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback