6 november 2012.... 2012-11-06

Legat o sovit i princip hela dagen idag.
Inte fått många timmars sömn inatt :/
Varit uppe gång på gång o jag har haft så ont...
 
Men nu är jag hemma i Oskarshamn iallafall.
Herregud, har så mycket piller hemma nu att jag kan öppna ett apotek.
 
Fick en kommentar igår av en läsare när jag skulle få min hund.
Å de får jag hämta om 8 veckor som först, för dom föddes för 4 dagar sen ca.
Så de blir nästa år i slutet på januari, början på februari :)
Vilket jag ser fram mot väldigt väldigt mycket.
 
Om drygt en timma ska jag iväg med Jossan å kolla lägenhet.
Hittade en annons som lät skitbra, så hörde av mig till hyresvärden.
Så de återstår att se om de är något att ha, vilket jag hoppas.
Den är mycket större än den jag har nu o ligger ännu mer centralt.
Ska inte klaga på läget jag har nu, de är kanonbra, nära till allt.
Men man har de ju inte sämre å bo ännu lite mer centralt ;)
 
Nu ska jag försöka göra mig lite anständig o bege mig till Alfie o Jossan.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback