28 november 2012.... 2012-11-28

Gubben som ska ha min lägenhet har varit å skrivit på kontrakt o allt.
Han har ringt mig som en dåre å frågat när jag flyttar ut för han kan flytta in med en gång.
Han har varit här o härjat o mätt å grejjer så han vet mått på allting.
 
Idag ringer min hyresvärd o säger att de ska bli en till visning på min lägenhet, om de är ok.
För han som ska ha lägenheten o skrivit kontrakt o allt har backat, pga skilsmässa.
O jag sa till han som ringde att utan o låta otrevlig så rör de mig inte i ryggen.
Va han har för problem å inte, de kan jag inte styra över.
Enda jag bryr mig om är att lägenheten blir uthyrd 1 januari som lovat.
Så att jag slipper stå som en idiot med 2 hyror... De är inte ok!
 
Så nu har jag fått panikstäda i lägenheten o göra de så bra i den mån de går.
Kaos här hemma med kartonger överallt, hit o dit, trött jag blir...
 
Aja, varit o handlat allt till lussebullarna iallafall.
Så de blir att baka imorgon om jag hinner.
Annars får de bli i helgen.
 
Hade tänkt åka hem till Mönsterås i helgen o ha julbaksmys med mamma o co.
Men ringde förut o dom ska tydligen till Ullared i helgen :( Så de sket sig.
Så istället har jag satt upp mig för jobb på mitt gamla jobb, så får se hur de blir.
Jossan kommer hem till stan i helgen med, så ska träffa henne på lördag.
 
Nu ska jag fortsätta städa lite, sen blir de o fixa sig för jobb...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback