27 november 2012.... 2012-11-28

Jobb igår, jobb idag. Gått väldigt fort.
Imorgon ska vi stå stilla från 15.12 - 17.38.
Sen kör vi i 18 minuter sen har vi lunchrast från 18 - 18.30.
Sen möte 18.30 - 18.42, så morgondagen går nog minst lika fort :)
 
Fick veta häromdagen att de inte blir inflytt 15-16 december i nya lyan.
Den va tvungen å besiktas o fixas innan, vilket suger.
För jag ville så gärna flytta in o julstöka lite.
Men så blir inte fallet, men bara att acceptera.
Jag som redan börjat packa...
 
Ska till min nya hyresvärd på fredag o skriva kontrakt.
Så ska höra med henne om de finns möjlighet att flytta in innan 1 januari.
Eftersom lägenheten står tom f.r.om. 5-6 december.
Eftersom han som ska ha min lägenhet flyttar in 1 januari.
De löser sig nog :)
 
Köpte 2 julklappar till hjärtat idag. 
Har en kvar, en liten löjlig som vi i vår släkt jämt säger :)
 
Nu blir de sängen, är såå trött.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback