19 november 2012.... 2012-11-19

Kom upp i tid, även att jag inte sovit inatt pga magsmärtor.
Men tog en smärtstillande tablett som jag hade en kvar av innan jobbet.
Så jag klarade av dagen utan smärtor.
Men fick istället kraftig huvudvärk :( 
 
Direkt efter jobbet blev de hem snabbt o byta kläder.
Hämtade upp Jossan, ner på stan för hon skulle handla lite.
Sen bar de av till Misterhult, jag skulle hämta ett bord.
Kostar ca 1200 kr på Ikea, jag köpte ett begagnat för 400 :)
Sen åkte vi till Materialmännen o köpte färg, penslar osv.
 
Så nu har jag rollat o målat bordet en omgång iallafall. 
Så ska köra omgång nummer två efter jobbet imorgon.
Får se hur de blir, annars blir de en omgång tre :)
Vitt vitt vitt, gud va jag älskar de.
Snodde med mig lite slip-ull från jobbet.
Så när de är färdigmålat ska här slipas.
Älskar när de är vitt o ser gammalt o slitet ut.
 
De enda som fattas nu är en tv-bänk :) 
Som jag ska måla vit o slipa, såvida jag inte hittar en "färdig".
Jag vill flytta nu, nu, nu.....
 
Imorgon är de löning å på onsdag är de dagen D.
Då får jag reda på exakt när jag får flytta in i nya lägenheten.
 
Köpte även två grejer till idag som ska inredas med sen. 
Å igår beställde jag babes o mina förstabokstäver o två små trähjärtan.
Som också ska prydas fint i lyan sen :)
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback