18 november 2012.... 2012-11-18

Jaha, en liten sammanfattning av helgen som passerat förbi i rallyfart.
 
I fredags jobbade jag som vanligt, hem o packa o sen hämta syster som kom med bussen.
Direkt till sporthallen o kolla handboll, Alstermo spelade mot Oskarshamn.
Sen blev de donken, vilket satt riiiiiktigt fint i maogen :)
Sen blev de en omväg via Kalmar, jag skulle hämta en klänning.
Å därefter vidare mot Nybro för o lämna min telefon, så blev 4500 kr rikare.
SEN ÄNTLIGEN bar de av mot Växjö där helgen skulle spenderas :)
 
Lördagen blev de på upptäcksfärd efter en ny telefon, en billig variant.
Men efter besök in o ut i varje affär med tänkbara telefoner gav jag upp.
Sprang in på Grand Samarkand o tröstköpte mig en klänning som jag dreglat efter länge.
Väl hemma så va den lite stor, får skylla mig själv som aldrig testar innan jag handlar.
Men de går å sy in litegrann så sitter den som en smäck sen.
De va en svart klänning i siden som va lång bak o kort fram.
Hem till pappa o dom o duscha o fixa sig, vidare mot fotografen.
Jag o mina 2 systrar skulle fotograferas.
Väldigt stelt i början, man känner sig så jävla fåånig.
Men efter ett tag så slappnade vi av, så slutresultatet av alla bilderna blev väldigt bra.
Kommer bli en bra julklapp till en del, även bilder jag ska köpa själv.
En bild å mig å ena syrran, en bild på mig o andra syrran, o en bild på oss allihop.
 
Kvällen där på lördagen fick jag tag i en telefon, åkte o hämtade den.
Åkte till Grand Samarkand igen, i panik, fixade så jag fick iphone4-simkort.
Sen hem o fixa lite sen fick vi gäster, bra lördag :) Med blandad kompott.
 
Idag söndag har vi varit hos farfar, han börjar verkligen se gammal ut nu med.
Min lilla plutt, men de va trevligt o få träffa han o övriga familj i Växjö, eftersom de inte är allt för ofta.
Sen hem ganska skapligt. Skönt o komma hem i lagom tid.
 
Väl hemma så har jag diskat, packat upp, vikt all tvätt.
Sen har jag gjort en rejäl garderobsrensning.
Så om de är något någon vill ha, hojta :)
De mesta är nytt, använt få gånger, eller bara legat o skräpat.
Storlekar från S till L, o byxorna är storlek 30 i :)
 
PUSS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback