14 november 2012.... 2012-11-14

Puh vilken DAG!!
 
Jag o Jossan begav oss till Gunnebo, uppdrag: hämta mitt bord å stolar.
Va säker på att den skulle gå in i min bil, nu när man har kombi o allt.
Men icke sa nicke, så vi fick skruva isär de å då gick de alldeles utmärkt.
Å hem åkte vi, o jag va nöjd.
 
Lite som jag ska fixa på bordet, de va lite för vitt för min smak.
Så ska köpa slip-papper, o slipa så de ser mer slitet o gammalt ut.
Sen ska jag byta tyg på stolsdynorna, får åka på jakt efter de nästa vecka.
 
Sen köpte jag mig en matberedare, världens kap, 100 kr :)
Verkligen ett nödvändigt köp, bra att ha till matlagning o bakning.
Som är ett väldigt stort intresse jag faktiskt har.
Sen köpte jag mig en epilator, mardröm!!!
Håller på att ladda den nu, sen ska benen få sig en omgång.
Återstår att se hur de blir, om de bara är håret som ryker, kanske skinnet med ;)
 
Gått hur bra som helst på jobbet med, pga fackmöte började vi 16.30 ist för 15:12.
Jag pallade inte gå på mötet så jag å några andra städade våran line istället.
 
Imorgon är de tvättdag, vilket verkligen behövs, sinnessjukt mycket tvätt -.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback