13 november 2012.... 2012-11-13

Igår va de måndag, å jag sov längelänge, vilket va skönt.
Måndagar på jobbet brukar va riktigt sega, men igår gick de riktigt snabbt.
 
Idag har jag haft visning på lägenheten.
Jag bestämde igår jag inte skulle vara med.
Men rätt som de va kom ett gäng o där stod jag.
Han som skulle visa lägenheten va såklart också med.
Men de va mig dom frågade o jag är ju expert på att prata.
Så jag visade dom runt o visade o höll på med allt.
Han som visade tyckte jag kunde ta över visningen.
Kanske t.om kunde ta över efter honom, för jag va en jävel på å prata.
Haha, så kul.
 
Efter visningen ringde en av dom som va å tittade, en väldigt intresserad herre.
Så allt med utflytt o bekymret om dubbla hyror är ur vägen när de väl kommer dit.
Så de känns riktigt skönt faktiskt :)
 
De blev o dra en sväng till stan med Jossan.
Hon skulle välja ut 2 par glasögon, o de gjorde hon.
Skitnajs va dom, o sen gick vi till nagelfixaren.
En nagel hade gått av, när jag bowlade.
Så¨nu är den fixad å fin igen :)
 
Blir o fixa sig inför jobbet nu o packa ner allt.
Sen blir de jobb till 23:12...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback