Strong is the new skinny.... 2012-05-22

Jag måste bara säga att fitnessguru.se, har hjälpt mig så mycket.
Haft kontakt med personliga tränare regelbundet.
Istället för att betala multum med pengar så får jag råd via mail.
Och de känns hur bra som helst.

Gjorde en ny beställning idag, eftersom de jag har nu börjar lida mot sitt slut.
Och jag kör på med de jag gjort, enda skillnaden är att jag kommer köra mer intervall.
Den ultimataste och bästa fettförbränningen :-)
Magrutorna finns där, under underhudsfettet.
Mina övre tittar fram, men den lilla "degen" längst ner på magen.
Den börjar sakta men säkert försvinna vilket glädjer mig.

Sakta men säkert återgår jag till den form jag en gång var i.
Då jag tränade handboll varje dag, då jag gjorde de jag älskade.

STRONG IS THE NEW SKINNY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback