Stångehamn.... 2012-05-24

Varit en väldigt bra dag idag :-)
Vaknade alldeles för tidigt, låg o spelade lite spel.
Sen kunde jag inte ligga kvar längre pga de fina vädret.
Käkade lite frukost o sen hörde jag av mig till Harisa.

Åkte och hämtade henne, drog till Maxi, köpte lite gutt.
Sen åkte v och hämtade min digitalcamera som jag köpt.
Sen bar de av ut mot Stångehamns klippor för lite stek.
Riktigt fint där ute, aldrig varit där.
Vid 17.00 åkte vi därifrån och tyckte vi fått nog ;-)
Jag får ta de lugnt med solandet, alldeles för brun.
Sommaren har inte ens börjat än knappt.

Precis ätit, o ska betala lite räkningar.
Blir inget gym idag, ska köra lite hemma istället.
Men blir en liten promenad sen iallafall :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback