Nattpass!.... 2012-05-21

Tog mig verkligen en rejäl sovmorgon idag.
Sovit nästan 12 timmar, o de är inte likt mig.
Men jag antar att de behövdes.

Käkade frukost o sen begav jag mig till gymmet.
Hade verkligen INGEN lust att träna idag.
Men eftersom jag jobbat hela helgen o inte tränat.
Så tvingade jag mig dit.

Crosstrainer 10 minuter.
Sen körde jag ben, fram- och baksida.
Mage och lite av ryggen.
Sen blev de 1 timme rask promenad på löpbandet.
Stekte lite i solariet med o sen blev de dusch.
Hem o laga mat, idag blev de pasta med baconröra.
Och så kidneybönor, mumsfillibabba :-)

Ska snart sova ett par timmar, dammsuga först.
Jobb vid 21.00 väntar, mitt första nattpass.
Så känns som att jag behöver vara lite utvilad.
Går av kl 7.00 imorgonbitti.

Haha, ringde nyss på dörren o jag får alltid sån PANIK.
För de är aldrig någon som kommer hit, utan att jag bestämt något med någon.
Öppnade dörren o där stod två vrålsnygga, fulltatuerade killar.
Men dom va från hyresgästföreningen, va ju nästan tvungen o bli medlem ;-)
Så hej och välkommen hyresgästföreningen, nu är fröken Lilja medlem.

Beställde lite kläder idag med. Inget märkvärdigt.
Men skönt med lite nytt i garderoben, like always :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback