Mot Mönsterås!.... 2012-05-25

Då har jag spenderat hela denna fredagen med Harisa.
Vi va ute i Stångehamn, vädret idag va ännu bättre än igår.
Bränt oss som två jävla kräftor, men de lägger sig sen.
Jag tog även mitt första dopp för i år, brrrrr säger jag bara ;-)

Åkte hem, bytte om och duschade.
Sen åkte vi till Kalmar, hennes man hakade på.
Vi åkte och käkade lite Thai mat :-)
Hennes tvillingsyster Elvisa o hennes man va med.
Så de va riktigt trevligt, jag inhandlade mig även en keps.

Fyndat som fan på parfymer med, sånt som jag aldrig köper.
Jag har ofta en parfym som jag tar slut på, sen köper jag en ny.
Men nu har jag lite på lager o de känns finemang :-)

Bildbomb, PANG!




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din blå keps?:)

2012-05-28 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback