Make It Bun Dem.... 2012-05-22

Make it bun dem - Skrillex feat. Damian "Jr Gong" Marley
Den är helt sinnessjukt bra! :-D

Precis varit och tränat, körde alldeles för hårt idag.
Men man måste våga ta ut sig för efteråt är de skönt.

Känslan jag hade idag efter intensiv löparintervall o intensiv crosstrainer intervall.
PUH, som när vi spelade i högre divisioner med handbollen.
Blodsmak i munnen och svimningskänsla o dyngsvett.

Ska få i mig lite mat o coola ner kroppen.
Dricka massa vatten så vätskebalansen återställs.

Sen framåt 19-tiden blir de o gå min vanliga runda.
Ska försöka slå min förra tid, tävling mot mig själv.
Sen är jag värd en sån fetingdusch och lugn kväll.

Köpt mig en klänning som jag ska ha på mig på lördag.
De är Bluesfestival i Mönsterås, vilket ska bli så sjukt kul.
Allt är kirrat o klart, enda som jag hoppas på är att solen ska skina.
För fint väder med allt folk i kyrkparken, uuh så underbart de är :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback