Kaaoos!.... 2012-05-29

En ledig dag som blev 5.5 timmas arbete slutade med 8.5 timme.
Gör mig ingenting, för jag älskar mitt jobb och trivs som fan.
Men när man inte vet dagen innan att de är jobb o lägger sig sent.
Då är de suicide o bli väckt på morgonen när telefonen ringer.
De va kris, någon va sjuk o jag har sagt de är ok dom ringer.
Eftersom jag bor närmast av de vikarier som är där.
OCH dessutom vill jobba mycket o gör bra ifrån mig :-)

Men de har iallafall gått bra o jobba, väldigt mycket att göra.
Men de lugnade sig efter maten då alla skulle vila lite.
Då kunde man sitta ner ett tag och andas ut :-)

Nu är jag iallafall äntligen hemma, varit o handlat lite.
Lägenheten ser ut som KAOOOS, ligger kläder överallt.
Så jag ska vika ihop allt o lägga in de i garderoben.
Samtidigt som jag ska fixa lite mat o sen duscha.
Sen blir de o umgås med Harisa :-)

Sova tidigt ikväll, för imorgon är de jobb 7-16 :-)

Tjodelo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback