Jobbhelg.... 2012-05-18

Färdigjobbat för denna fredag, gått fort.
Jobbat med Gunilla ikväll, en av favoriterna.

Vi har en farbror som hela tiden pratar väääldigt högt.
Pratar man med någon så tror han man pratar med han.
Han börjar alltid en mening med "Höddedu.." o pekar med fingret.
O jag sa till han "Höddedu... små bokstäver."
Sen kupade han händerna framför munnen o viskade "Ja magistern, små bokstäver."
Haha, min lilla favorit, så söt :-)
Sen va han påväg o höja rösten igen.
O jag tittade på han o han kupade händerna igen.
"De va inte stora bokstäver va?" o självklart kan jag inte låta bli o skratta.
Men 13.30 - 21.00 gick väldigt fort, tur man har kul på jobbet :-)

Ikväll har jag gjort egengjorda hamburgare.
Nyttiga, goda och mättande.
Smäckte i mig en o de känns som jag ska spricka.
Så får ta med mig en till jobbet imöööra.
Jobbar 7- 16.30 imorgon, med Gunilla :-)
Så förhoppningsvis går morgondagen lika fort som idag.

Nu blir de o kolla några "Cougar Town"-avsnitt o sen dejta kudden.
Lär ju inte vara så kaxig när klockan ringer vid 6 imorgon ;-)

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback