Fredagsmat, check!.... 2012-05-11

Då va bekymret med maten ur världen.
Eftersom jag äter så strikt i veckorna vill jag unna mig när de väl är "helg".
O eftersom jag inte jobbar idag heller så kan de va gutt ju.
Så jag tog rallypärlan o åkte iväg o handlade :-)

Så jag ska göra vita paprikor fyllda med färs o ris.
Sen ska de in i ugnen tillsammans med krossade tomater.
Lock på paprikorna ska va tomathalvor, eftersom dom fylls med färs o de.
Paprikapulver, basilika o persilja, salt o lite socker.
Tror de här kan bli galet gott ju :-)
Ätit de innan, men inte när jag tillagat de själv.

Nu blir de lite lunchis, makrill o 1 ägg o en kopp av de svarta guldet - KAFFE såklart :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback