....... 2012-05-12

De kryper i mina ben, de kryper i hela kroppen.
Kroppen vill sova för den har hållt igång hela dagen.
Men hjärnan säger tvärtemot o har fullt hålligång.

Kom hem för en stund sen, åkte till Mönsterås o hämtade Elvisa o hennes pojkvän.
De va lite tidsfördriv iallafall, men omöjligt att köra bil, total storm ute.

Drar jag ut på en löparrunda, lär jag blåsa bort.
Men de kanske hade varit något, se vart man hamnar.
Kanske hamnar jag någonstans där de är bra? :-)
Nä de törs jag inte, håller mig inne.

Vill att klockan ska va 9 så jag får gå till gymmet.
Ska köra sånt feting konditionspass, sjukt man kan längta.
Sen ska jag styrketräna varenda muskel i kroppen.
Brukar köra olika muskelgrupper olika dagar.
Men jag måste bli av med lite ENERGI.
Skulle fan va skönt o få börja med medicin.
Så min DAMP kontrolleras så jag kan få lite harmoni i kroppen.

Aja, blir väl o ta datorn med sig in i sängen.
Slå på en film o försöka somna.
Känns nu som de är mission impossible.

Give it a try, adios!

Förresten.. Jag raaasar i vikt, magrutor börjar titta fram.
O jag är svinlycklig, älskar o träna när de ger resultat.

TJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback