Att va sjuk suger.... 2012-05-31

Peppar peppar, trodde jag.
Alla på jobbet är snoriga, hostiga o allmänt dåliga.
Jag har varit glad eftersom jag fått jobba mycket.
Men nu har jag åkt på skiten, kände av lite igår redan.

Kom hem från jobbet idag o kände mig totalt död.
Tung i huvudet, snorig etc...
Legat o sovit i 4 timmar.
Så tog pärlan till Maxi förut.
Köpte mig nässpray, lypsyl o ipren.
Mosat in mig i myskläder o raggsockor.
Ska ta med mig Bagge in i sängen.
Sen ska jag ta mig en ipren o sova.
Som tur väl är börjar jag 13.30 imorgon.
Så jag tänker inte ställa någon klocka.

Imorgon är en ny dag, o efter lite sömn o vitaminer brukar jag bli piggare.
Ställde in träningen idag, eftersom de gör mer skada än nytta o träna när man inte är kry.

Tjodelo!


Kommentarer
Postat av: E

Hoppas det blir bättre hjärtat!

2012-06-01 @ 12:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback