Äntligen!!!.... 2012-05-14

Hårt arbete lönar sig.

Jag har varit på chefen att jag vill vara tillgänglig att kunna arbeta natt.
Precis lika tillgänglig som jag är att jobba dagturer såsom kvällsturer.
För jag VET så väl att de alltid finns behov av personal.

Idag får jag ett mail av chefen om jag vill få lite introduktionsdagar för natt.
Så redan om en vecka, på måndag, ska jag få testa på de :-)
Redan haft kontakt med bemanningen, o allt lät skitbra.

Eftersom jag bestämt mig för att midsommar är gone i år.
Så ska jag jobba hela midsommarafton.
Börjar med en dagtur 7-13, sen börjar jag vid 21 igen.
Och går av kl. 7 på midsommardagsmorgonen.

Nu ska jag fortsätta med tvätten, sen blir de gymmet.
Fanken vilken bra dag, helt plötsligt steg allt till toppen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback