8 maj.... 2012-05-08

Sovit hos frugan inatt o vaknade vid kl 7 i morse.
Lägenheten under håller dom tydligen på att renovera.
Så då va de full rulle där nere med ett jävla bankande.

Svepte en kopp kaffe o sen åkte vi till Maxi vid 9 o handlade.
Skönt o gå där inne o strosa utan att de är proppat med folk.
Släppte av frugan sen begav jag mig hemåt o tog de sista av tvätten.
Allt är tvättad o de är så skönt :-)

Tog tag i lyan med, inte städat ordentligt på väldigt länge.
Så jag har legat på alla fyra o gnott med en disksvamp i badrummet.
Sprayat med massa avfettningsmedel hitan o ditan.
Så nu jädra är de rent överallt, torkat av speglar o allt.
Torkat alla golv, 2 gånger, extra rent ;-)
Dammsugat o torkat av precis varenda pryl.
Har fönstrena öppnat, så finns inte ett dammkorn.

Skulle jobbat idag, men jag hade missförstått alltihop.
Fick en bokning 16-21 8/6, men tänkte de va felskrivet.
Så jag har ringt o härjat, men de stämde att de va i juni.
Så jag har stressat med allt här hemma i onödan.

Ska straxt äta, sen blir de en sväng till gymmet senare.
Ska bli så skönt, inte tränat på 2 dagar nu.
Så ikväll blir de o döda min kropp till MAX :-)

Tjodelo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback