7 maj.... 2012-05-07

Lördags åkte jag till Mönsterås för att grilla med mamma o moster m. familj.
De satt som en smäck för de fanns verkligen ALLT :-)
Sen kom systra mi hem o de blev snabba ryck.
Hem till Oskarshamn o hämta mitt bankkort o körkort.
Sen blev de rallykörning till Kalmar, och utgång.
Gjorde oss iordning på 2 röda, o sminkade oss lika fort.
Hävde i oss alkohol sen 40 min senare va vi påväg mot stan.
Det blev Vallen för hela slanten o de va riktigt roligt :-)

Söndag igår och jag sov kvar hos mamma tills idag.

Stan idag, hem o sov en stund.
Sen kom frugan hem o vi åkte till hennes lägenhet.
Körde lite kläder o hämtade lite saker hos hennes pappa.
Nu är vi i lyan o jag sitter här medans hon plockar upp o provar kläder.
Idag tänker jag inte lyfte ett finger till, jag är heeelt slut.

Ikväll blir de lugnt, ta hand om tvätten som går för fulla muggar.
Duscha och sen bara kolla film o bara VA.

Längtar tills sommarjobbet kommer igång så jag får schema.
Så jag får jobba MYCKET, för de här håller inte.
Jobba 1-2 gånger i veckan suger faktiskt.
Men bättre än ingenting som sagt :-)

Tjodelo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback