4 maj.... 2012-05-04

Blev väckt i morse av frugan, en kudde sulandes i ansiktet.
Mindre gutt men jag sov vidare ett tag till, steg upp vid 9.15 typ.
Käkade frulle som redan va klart, o svirade om.

Varit i Saras gamla lägenhet o packat de sista.
Även tömt förrådet o tagit hennes grejer.
Det blev även en vända till tippen, välbehövligt.

Sen har vi i princip väntat hela dagen på att hyresvärden ska ringa.
Så att hon någongång kan få sina nycklar.
Så jag o frugan o Elvisa har åkt runt i pärlan.
Jag inhandlade mig ett par svarta foppatofflor.
Ryggen mår inge vidare av converse på jobbet.
Eftersom jag bor i converse-skor typ...

Begav oss hem till mig, satt o chillade litegrann.
Sen körde jag hem Elvisa o sen drog jag till gymmet.
Körde intervall som dödade min kropp, schvett.
Körde även armar, lår, ländrygg o skuldror.
Hem, käkade lite fibergröt med en äggvita i o en halv burk sparris.
Sen vaknade frugan till liv efter en powernap i soffan.
Slötitta på tv sen tjoff in i duschen.
Därefter begav vi oss till Fliseryd, matdags hos Saras mamma.
Haft en skittrevlig kväll där faktiskt, mycket skratt o prat :-)

Nu är jag hemma, Sara är iväg.
Dricker mitt älskade pepparmints-te.
Så jag ska bli lite trött, need to sleep.
Mycket att stå i imorgon.
Förhoppningsvis får frugan nycklarna imorgon.
Som leder till att vi kör ett par vändor med kartonger o dylikt.
Innan allt sånt där härj blir de gymmet vid 9.

Tjodelo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Leo din pojkvän?:)

2012-05-11 @ 09:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback