28 maj.... 2012-05-29

Gårdagen, alltså söndagen.
De blev inte mycket med den dagen.

Moster o kusin o sådär åkte hemåt.
Jag låg i soffan o sov hela dagen.
Va vaken 2 timmar allt som allt.
Käkade lite rabarberpaj som mamma gjorde.
Va ju trots allt mors-dag :-)
Sen hade mamma köpt kebabpizza till mig.
Sen gick syster, jag o mamma o la oss.

Måndag idag, och lillasysters 20års-dag :-)
Hon fick en resväska, resecheckar o lite annat smått.
Allt va från oss i familjen, skitungen ska ju ut och resa.
Så hon fick de hon önskade sig hoppas jag.
Grattis på din dag, jag älskar dig <3





Jag kom hem till Oskarshamn idag, varit i Mönsterås sen i fredags.
Bagge följde med hem också, äntligen säger jag bara.
Även att de på sätt o vis varit skönt o ha han hos mamma.
Så har jag saknat o ha någon som väntar på mig när jag kommer hem.
Men nu är min man äntligen hemma som jag är så glad för :-)

Jobbat idag, 16-21 blev de, o de va cirka 1 vecka sen jag jobbade.
Men de börjar ramla in mer o mer tider nu vilket känns skönt.
Snart börjar ju sommarjobbet också o då blir de mer rutin.

Inte gjort så mycket mer idag faktiskt. Varit hemma med Bagge.
Efter jobbet så blev de hem o käka lite o sen bara kolla lite på tv.

Suttit i över 1 timma o pratat med Elin, vilket va evigheter sen.
Men känns alltid lika skönt o prata med dig, oavsett om de va 1 dag sen eller 1 år sen.
Du har alltid funnits där o de hoppas jag att du kommer fortsätta med.

Nu är de dags att sova, tjodelo!



Kommentarer
Postat av: Eliiin

Det kan du ge dig på att jag ska ;) <3

2012-05-29 @ 08:16:46
URL: http://www.myprer0gatiive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback