21 maj.... 2012-05-21

"Saknar du aldrig ditt ex längre?
För bara några månader sen skrev du ju så mycket att du sakna han och så?:) kram
"

Jag vet vem du "anonym" är, men jag tänker inte härja o hålla på.
För du tycks ju inte vara människa nog att stå för vem du är iallafall.
Men tur man har vänner som är datornördar o kan kolla upp ip-nummer ;-)
Men jag tänker svara på din fråga.

Jag saknar mitt ex Mikael varje dag, mer eller mindre.
Men de har ingenting att göra med att jag vill ha honom tillbaka.
Han är lycklig nu o de är ingenting jag vill förstöra.
För han är värd att få ha de bra, de står jag för.
Men när man haft ett förhållande med någon i ca 6 år.
De är ingenting man bara glömmer, man glömmer aldrig.
Man får ha de som ett minne, som man kan blicka tillbaka till.
För allt lär man sig av, och jag har lärt mig så mycket av de som varit.
De är ett tag sen de tog slut på riktigt. Vilket egentligen va de bästa.
För sista tiden mådde ingen av oss bra av varandra.

Men jag är glad att jag spenderade 6 år av mitt liv med honom.
För vi har gått igenom så mycket och gjort så mycket tillsammans.
Visst är de ett minne blott, men något som följer med mig resten av livet.
De jag egentligen saknar är väl tryggheten han gav mig o att han trodde på mig.
Sen att han faktiskt älskade mig för den personen jag är o gav mig så mycket i livet.
Men så är de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback