20 maj.... 2012-05-20

Lätt den längsta dagen i hela mitt liv, känns de som.
Sov i Mönsterås inatt, eftersom vi spelade ölbrännboll igår.

Men gårdagen tackar jag för, de va riktigt kul.
Alla som skulle vara med å spela dök inte upp.
Men vi som dök upp hade de himla nice.
När vi va färdigspelade drog vi hem till Johan o Ofelia.
Där fortsatte vi o ladda, Chelsea och Bayern München skulle spela.
Klockan gick o vi alla gick till Spelcafeét med alla andra o kolla fotboll.
Fortsatte efteråt hemma hos Johan o Ofelia.

Gick upp vid 10 idag, o åkte hem till stan.
Skulle ju jobba vid 11.30 idag.
Jobbet gick bra, som vanligt.
Men varit så sinnessjukt seeeg.
När vi hade lunchrast somnade jag.
O Gunilla lät mig sova, eftersom alla låg o sov middag.
O den powernapen gjorde sitt faktiskt, för sen flöt kvällen på.
Känns som jag jobbat dygnet runt sen i fredags.
För jag är verkligen helt slut.

Precis kollat Big Brother, o den där jävla Marcelo åker aldrig ut.
Men de är ju så de är, idioter blir man aldrig av med.

Nu blir de sängen, imorgon ska jag ÄNTLIGEN till gymmet :-D

Puss!


Utsikt från jobbets stora balkong.
Jag och alla gubbar satt ute o bättrade på brännan lite.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar du aldrig ditt ex längre? För bara några månader sen skrev du ju så mycket att du sakna han och så?:) kram

2012-05-21 @ 09:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback