16 maj.... 2012-05-16

Färdigtränad för idag. Gick inte så bra idag.
Helt matt i hela min kropp, beror antagligen på träningsvärken.
Körde intervall-löpning i 10 minuter.
Gick i 5 minuter för o få benen lite varma.
Sen sprang jag 1 minut, quickly.
Å gick i 1 minut, powerwalk.
O så höll jag på i 10 minuter.
Skittråkigt, men effektivt! :-)
Sen körde jag rygg, mage o ländrygg.
Ska vila magen 1-2 dagar nu.
För de känns som något där inne är trasigt.
Eller så har jag antagligen bara sträckt något.
Sen avslutade jag med 5 minuter intensiv crosstraining.

Vuxenpoäng till mig med.
Varit på banken o tagit ut pengar.
Mitt kort fungerar inte, trots de fina tejpandet.
Men jag hoppas mitt nya kort kommer snart.
Man är verkligen helt handikappad utan.

Precis ätit lite lunch, tog ett ägg direkt när jag kom hem från gymmet.
Sen så stekte jag några skivor blodpudding o så slank de ner 1 liter vatten.
Nu ska jag bara ta de lugnt, kolla min serie.

Ikväll blir de bio med Annika :-)
Vi ska se "Dark Shadow", den nya med Johnny Depp.
Innan ska vi äta på Cecil, kinarestaurang.
Bra onsdag!

Tjodelo! :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback