14 maj.... 2012-05-14

Åkte till Ida i lördags efter att jag varit hos Annika i Fårbo.
Vi åkte o handlade, jag gjorde grekiska biffar till henne.
Till de hade vi bara lite sallad och tzatsiki :-)

De blev en oplanerad utgång, men de va roligt.
Vi spenderade kvällen på Harrys i Kalmar.

Gårdagen, söndag, va vi döda båda två.
Låg o drog oss länge sen satte vi oss i solen.
Sen fick jag bege mig hemåt.
Va hemma runt 15-tiden.
Somnade som en stock.
Sov till 23 på kvällen.
Gick o la mig i sängen.
Vaknade idag vid kl 10 typ.

Men känner mig fortfarande trött o jävlig.
Känns som jag börjar bli sjuk, har ont i halsen o hela kroppen.
Men de skiter jag i, kan inte ligga hemma o tycka synd om mig själv.
Ska göra lite ärenden nu, sen blir de o bege sig till gymmet.
Hade en träningsfri dag igår, vilket va välbehövligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback