12 maj.... 2012-05-12

Å uppdraget inatt med o sova blev verkligen mission impossible.
Jag vet inte riktigt när jag somnade, men sent var det iallafall.
O när jag väl somnade vaknade jag av hemska mardrömmar.
Hatar drömmar som känns verkliga, usch.

Nåja, jag gick upp kl. 8 o käkade frukost.
Slet på mig mjukisarna o begav mig till gymmet.
Gjort av med massa energi, tränade i 2 timmar.
Började crosstrainer, 30 minuter. DÖD!
Sedan körde jag igenom HELA kroppen, styrka.
Avslutade med intervall-löpning i 15 minuter.

Ska skutta in i duschen, fixa mig, åka till Fårbo o fika hos Annika.
Sen ringa Ida o se vart hon håller hus sen åker jag dit för grillning.

Bra lördag! :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback