1 maj.... 2012-05-01

Hade riktigt kul igår :-)
Träffade mycket folk som jag inte träffat på väldigt länge.

Kände mig fin kvällen igenom.
Händer aldrig :-) haha.
Hade en grön hög kjol.
Ett svart transparent linne.
Sen syrrans kilklackar :-)

Är fortfarande kvar i Mönsterås hos mamma.
Sovit mestadels av dagen.
Har så ont i min hand.

Igår va Sara å jag påväg i bilen till Mönsterås.
Baggepojken va med såklart.
Alltid gått bra att ha han i bilen.
Men igår va de tydligen extra tråkigt att åka bil tydligen...
Så han högg mig. Vilket gjorde ont.
Katter har väldigt mycket bakterier i munnen som inte är bra.
Så jag ringde vårdcentralen o va tvungen att komma med en gång.
Gick därifrån med omplåstrad hand o en stelkramsspruta rikare.
Även fått en veckas penicillinkur.
Sån tur har jag.

Dags att sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback