Tohorsdahag.... 2012-03-29

Kvällen har spenderats hos frugan.
Vi har ätit varma mackor o guttat oss.
Kollade även "Biggest loser" finalen.
Beundrar verkligen dessa personer.
Sen är jag ju så blödig så lipa som vanligt.

Nu ligger jag hemma i soffan.
Riktigt jävla gutt är de :-)
Lite tända ljus å en påse chips.
2 nävar sen vill jag knappt se påsen.

Å vad gör jag hemma när Scania behöver mig som mest?
Jag vill verkligen tillbaka alltså :-(
Pensionärerna är goa o jag älskar att härja med dom o hjälpa dom.
Man får så mycket tillbaka.
MEN... Jag är jämt ute o går.
Vart går jag 15 gånger av 10?
Jo lilla Malin trippar förbi Scania.
Tittar på fabriken som ett litet barn gör på en stor påse godis.
O Annika, JAG SAKNAR DIG MED!
Jag har nog aldrig velat jobba toyota (övertid) såhär mycket i hela mitt liv.

Ja ja..
Funderar på att åka till Mönsterås imorgon.
Saknar min familj ju.
Känns som de va evigheter sen.
Behöver dessutom få på sommardäck.

Tjodelo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback