Tjodelo.... 2012-03-21

Varit i Fårbo med Sara, Dalle, Tilde o Anton.
Medans Dalle o Anton va o fiskade så fikade vi andra o kollade film.
De va mysigt o skönt efter dagens motionspass.

Nu sitter jag hemma hos Sara.
Husmor lager lite mat, blir wok o kyckling.
Mumsensfillibabbsens :-)

Beställt lite fina toppar/linnen från H&M.
Jag är ju typ stamkund där, så fick hur mycket rabatt som helst.

Jag har varit så glad hela dagen.
Varit varmt, varit skönt o solen har lyst hela dagen.
Tänk va lite sol o värme kan göra :-)

Börjat sälja lite skit på Tradera.
Gått ner ett par kilo så ingenting passar längre.
O de är ju bra så sätt, eftersom jag vill gå ner i vikt.
Men de blir dyrt o gå ner eftersom nya kläder behövs inhandlas.
Inte ett enda par byxor passar längre. Gått ner två storlekar.
Sen passar i princip inga tröjor längre.
Jag är numera en fin SMALL-tjej :-)

Ska träffa min gos nu i veckan med.
Som jag längtar, behöver lite kärlek.
O en man som tar hand om mig :-)

Hej o hå!


Kommentarer
Postat av: Karin

Kan du inte ta en helkropps bild på hur smal du har blivit?:)

2012-03-22 @ 08:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback