Tisdag.... 2012-03-27

Somnade igår kväll innan huvudet hann landa på kudden.
De va nog vad jag behövde.
Vaknade vid kl 9, kors i taket.
Vanligtvis vaknar jag vid 6-7 tiden.

Upp o käka frukost.
Hämta Sara i skolan.
Dona med all tvätt.
Verkligen STÄDAT lyan.
Har bara dammsugning o torka av golv kvar i vardagsrum o kök.
Vädrat o dammtorkat o haft öppet hela dagen nästan :-)

Jag o Sara va å hämta Tildebus på dagis förut.
Sen gick jag raka vägen hem.
Gjorde lite mat, idag fick de bli blodpudding :-) Mums!

Nu håller jag på med mat.
Som ska bli matlådor.
Pasta o bacon med god sås.
Jobb imorgon, 7.30 - 13 :-)

Bege sig till Sara senare.
Wooooop!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hur mycket väger du?:)

2012-03-27 @ 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback