Svar på kommentar.... 2012-03-23

Här kommer en bild.
Dessa byxor kunde jag tidigare knappt knäppa.
Fick ligga på golvet o åla som en tok.
Å nu har jag fått göra 2 extra hål i mitt bälte.

Har ingen start o slutvikt.
För jag har inte "kämpat" för att gå ner.
Jag har börjat röra på mig regelbundet.
Äta ordentliga mål mat. 1 portion.
Framförallt frukost. Jag va dålig på de innan.
Största boven har varit mitt coca cola beroende.
Dricker inte en droppe längre.
Å de är bra med tanke på att jag drack 3-4 liter PER DAG förut.

Å nu ser jag till att vara ute å gå VARJE dag.
Springer 2-3 gånger i veckan.
Ser även till att dricka mycket.
Dricker säkerligen 3 liter om dagen.
Jag har fått ordning på mina sovrutiner.

Så de är väl allt i de stora hela.
Fått ordning på mitt liv helt enkelt.
Små saker ger stora förändringar :-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Tänkte mer hur mycket du väger nu:)

2012-03-23 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback