Lördagmorgon.... 2012-03-17

Veckan som gått har bestått av att umgås med Sara.
Även varit ute o gått o sprungit.
Sen har jag haft 3 introdagar på nya jobbet :-)
Varit på utbildning för tidsbokningsprogrammet.
Så detta ska nog bli bra.

Fått jobb som timvikarie på ett korttidsboende, Elefanten, på avdelning Sjösidan :-)

Igår va de fredag, jobbade till 16 o sen åkte jag till Maxi med Sara.
Träffade på mycket Scaniafolk.
Uh så lycklig man kan bli :-)

Det blev en sväng till Åströms på afterwork.
Kenneth, Anton o Charlotte kom också.
Jag o Sara tog varsin kaffe.
Sen begav vi oss hem o påbörjade maten som hon o hennes man skulle äta.
Jag begav mig hemåt.
Gjorde svingod mat o matkomade i soffan.

Blandfärs med salt, timjan, vitlökspulver o ketchup.
Därefter tärnad, rå potatis i o en burk kikärtor o 1 DL vatten på de.
Sen fick de stå å dra sig ett tag.
Gjorde lite sallad o hade "röran" som tillbehör o tjoffsade ihop allt i ett tacobröd.
Svingutt, mättande o lätt att göra :-)

Idag är de lördag, jag är så trött.
Spenderade kvällen igår med Charlotte, Kenneth, Anton o Kettelhoit.
Spelade spel o hade de trevligt.

Mamma o Jonas kommer idag.
Ska byta tillbaka till min säng.
Haft systers sen jag flyttade hit eftersom sovrummet e litet.
Sen ska vi fixa lite o äta ute i eftermiddag :-) Mysigt.

trevlig helg allihop!
För de ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback