Lite ljusare?.... 2012-03-21

Dagen började verkligen åt helvete.
Men sen har pappa hjälpt mig massor.
Ringt facket o massa folk.
Så nu hoppas jag de ljusnar lite.
Man ska aldrig ställa till de för en Lilja.

Varit o lämnat in min bil idag med.
Kändes inte alls bra o lämna nycklarna.
Men jag hoppas försäkringsbolaget går med på att laga pärlan.
För skrota den är de sista jag vill.
Bara att vänta o se o hoppas på bra svar!

Promenerat med Sara o haft de gutt som vanligt.
Tog en välbehövd powernap när jag kom hem.
Sen kom Sara o lillskrutta o plingade på dörren.
Haft Tilde hos oss, go liten tös.
Saras pojkväns brors flicka.
Så vi har druckit kaffe, även Tilde.
Kollat mängders med filmer o busat.
Lämnat Tilde o nu är jag själv hemma.

Hatar att vara själv.
Fast ibland är de jävligt skönt.
Hämta sig o bara få va lite.
Jag o min söta lilla Baggeboy.

Sitter som en desperat fjant o kollar mina tidsbokningar på BESCHED.
Programmet man kryssar i tider när man är tillgänglig för jobb.
Kryssat i allt men ännu inte fått veta något.
Först tyckte jag de va skönt o bara va hemma, göra lite de man kände för.
Men jag blir ju så rastlös.
Så nu vill jag bara jobba.
Ingen höjdare att vara arbetslös.

Lillasyster fick körkort idag!
Helt sinnessjukt :-D Grattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback