Händelserik helg! :-).... 2012-03-27

I fredags umgicks jag med frugan.
Som vanligt o jag trivs :-)
Solade o göttade oss, fått lite färg.

Lördagen jobbade jag, 7-10.
Gick raka vägen hem till frugan.
Solade o sen fixade alkohol.
Kvällen tillbringade vi i Kristdala.
Hanna har fyllt 25 så va partaj.

Söndagen jobbade jag 10-16.30.
Sen bar de av hem, powernap
Dusch o fix, handla till kvällen.
Gjorde våfflor hos gos :-)
Sen va resten av kvällen underbar.
Massa prat, tända ljus, lite öl o mängders med mys.
Triiiiivsel.

Vaknade idag o solen sken ute.
Gos o jag har frusit som två grisar.
Sovit i hans stuga.
Begav oss hem, jag åkte hem.
Hängde lite med frugan.
Sen blev de jobb 16-21.
Kanonhärlig kväll på jobbet :-)

Imorgon är de tvättdag inkl. städ.
Är de fint väder ska jag sola o springa.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback