Ångest.... 2012-03-31

Att sova känns inte som de är att tänka på.
Ska upp snart å jobba, börjar 7.30.

Jobbet gick bra. De flöt på.
Få timmar, inte mycket att göra.
Härjat med gamlingarna mest.
Spelat memory o dansat vals.

Kört på Leo o hans vän.
Kalmar sen stanna jag i Mönsterås.
Skönt att träffa mamma å syster.
Bäst va nog å träffa Bagge min prins.
Men får snart hem han igen.
Börjar bli knäpp tror jag.
Tycker ibland jag hör hans tassar smyga omkring här hemma.

Hämta grabbarna.
Sen bar de äntligen av hem igen.
Ligger i min säng å väntar på att bli trött.
Men verkar som John Blund har mycket att göra ikväll.

Sen har jag faktiskt inte träffat frugan idag. Konstigt ju.
Vi som vanligtvis sitter ihop.
Men imorgon får jag träffa henne :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback