8 mars.... 2012-03-09

Ligger hemma hos Sara i sängen o myser o snackar lite skit.
Har inte fått internet än så därför har jag inte uppdaterat på länge.
Att göra blogginlägg på telefonen inkl. bilder, suger.
Bilderna blir skitsmå, o ska jag uppdatera i normal storlek går de ej.
Telefonen ballar ur o jag blir på dåligt humör.
Men de har hänt en del sen sist.
Jag har blivit Oskarshamnsbo på riktigt.
Känns hur bra som helst o jag trivs.
Jag har nära till min fruga o nära till allt.
Jag har även gjort min sista dag på Scania.
Vilket va de hemskaste jag gjort på länge.
Grät som en liten unge o hade sån jävla ångest.
Jag har även hunnit med o ligga på sjukhus.
Pga kraftiga magsmärtor, men efter ett dygn på sjukan va jag på bena igen.
Proverna o allt dom gjorde visade ingenting så va bara o pallra sig hem.
Men undviker att äta vissa saker just för att vara på säkra sidan.
Jag har även fått lite introduktionstider på nya jobbet jag ska börja på.
Eller ja, jobb o jobb, de är timvikariat men de är bättre än inget.
Så jag börjar nästa vecka o så blir de lite utbildning på de :-)
Sen har jag varit på arbetsförmedlingen idag o anmält mig, som arbetslös.
De sög, men dom berömde mig för att jag förberett allt som skulle va klart.
Å att jag har goda möjligheter att få jobb med mina utbildningar o erfarenheter.
Men mest av allt så vill jag ju komma tillbaka till Scania.
Till mitt älskade line 7 o till dom bästa arbetskamraterna.
Men men, bara o bita i de sura äpplet å hålla tummarna.
Ta allt som de kommer o vara nöjd över läget som de är.
Finns ju som sagt inte så mycket jag kan göra, tyvärr :-)
Men nu har jag gjort en liten uppdatering iallafall.
Har som sagt inget internet, men de är ganska skönt också.
För jag sitter knappt vid datorn o jag kollar de jag behöver på telefonen.

Men pusshej :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback