22 mars.... 2012-03-22

Frugan o jag tog oss en långpromenad idag.
Så efter 1 mils promenad va vi nöjda, ömma o glada.
Lär kännas i rövva imorgon men de är bara gutt :-)
Gjort ytterligare lite slingor ikväll i mitt hår.
Borde tagit en till förpackning, men de får jag dona med imorgon.
Blir o vandra hem snart, till min ensamhet.
Bagge åkte med mamma hem idag.
Men kanske kan få lugn och ro i ett par dagar.
O slippa ha dåligt samvete för han är ensam.
När jag är ute hela dagarna.
Angående allt på jobbfronten, så loggade jag in på tidbokningsschemat idag.
Såg att jag blivit bokad på en tid, svinglad blev jag.
Men sen såg jag att de blev på lördag 7 - 10.
Inte många timmar att hurra för, men får ju inte tacka nej.
Hade fått mer betalt av A-kassan än vad jag får i lön för dom 3 timmarna.
Men sånt är livet, man kan inte alltid få som man vill :-)
Angående en kommentar jag fick igår också.
Om jag kunde ta en bild på mig, helbild, hur smal jag blivit.
De kommer, kanske imorgon, eller nästa dag :-)
Tack för idag, bra dag.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja va kul! Glöm inte bort det nu. Typ före efterbild skulle va kul, och vad din startvikt var och hur mkt du väger nu. Och hur lång du är:)

2012-03-23 @ 10:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback