Slöfis.... 2012-06-14

Fy vilken hemsk dag känns de som.
Jag vaknade av klockan, skulle upp o åka till Harisa.
De blev inte mycket med de, jag somnade om.
Sen gick jag upp, o somnade i soffan.
Vaknade igen o gick in i sängen, somnade igen.
Sen vid 17.00 gick jag upp, fixade mig o gick till jobbet.
Hade en kort tur ikväll 18.00 - 21.00, tungt gäng inne nu.
Så de har i princip varit o göra hela kvällen.
Men jobbat med bästa Gunilla :-) Så vi har haft kul.

Direkt efter jobbet gick jag hem till Sara o Axel, kollade lite på fotbollen.
Sen gick jag hem o duschade o fick i mig lite mat.
Sen gick jag tillbaka dit igen, blev där en timma eller något.
Å nu sitter jag hemma, fyllt i lite jobbtider jag blivit bokad på nästa vecka.
Satt o räknade ut de timmarna jag jobbat o de som komma skall.
118,5 timmar blir de juni-månad, så juli lönen lär ju bli fet ;-)

Ska packa o fixa inför imorgon, upp tidigt o hämta ut min nya telefon.
Sen blir de o bege sig till Arbetsförmedlingen som sagt.
O sen raka vägen hem till Mönsterås, köpa blommor till studenterna.
De är min yngsta kusin som har sin dag imorgon :-) Sen en annan vän.
Så de blir o vara i Mönsterås tills på lördag, sen är de dags för jobb kl. 11.30.

Jag har även lite småtripper inbokade framöver, vilket jag ser fram mot :-)
Jag älskar att ha saker o göra o träffa folk hit o dit, o så jobb på de såklart.
Äntligen är sommaren här o äntligen börjar saker o ting bli som jag vill.

Å jag gillar INTE denna nya bloggdesign.
O jag gillar inte äckliga tidslinjen på Facebook heller.
Varför inte bara låta saker o ting va istället för o ändra?
Jaja, suck, aldrig något man blir klok på har jag märkt.

Nu blir de film av något slag tills jag blir trött.
Omöjligt o bli trött efter denna jävla sovardag :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback