PW...fnitterwalk?.... 2012-06-28

Slutade jobba 21:00, ingen rolig kväll alls på jobbet.
Fått blöjor kastade på mig o kolsvarta blickar.
Nytt gäng inne, absolut inte tungt fysiskt.
Men psykiskt, gash, ge mig alla tunga lyft istället.
 
Efter jobbet, hem o svira, möta upp Nyman.
Skulle powerwalkat med Alfons.
Men mötte upp Ehmilie, pratade.
Sen hakade vi på henne hem, kollade lägenheten.
För de är en likadan, fast spegelvänd lägenhet som ska bli ledig.
Billigare hyra o allt o högt i tak o grejjer, så ska ringa o kolla lite imorgon.
Jag är som en jävla zigenare, flyttar o har mig hela tiden ;-)
 
Alfons såg änder, såklart han blev överlycklig.
Jag dog, Jossan dog, Ehmilie dog.
Vilken jädra kväll de blev.
Fnitterwalk istället för o aktivera flärret.
 
Nu ska jag försöka sova, klarvaken är jag.
Så får se hur de blir.
Imorgon kommer yngsta syster hit med.
Ska spendera sin helg hos mig, ska bli mysigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback