No shit Sherlock.... 2012-06-14

De blev en powerwalk tidigare ikväll o löpning, 7 km under 50 min är riktigt bra :-)
Skönt väder ute också att vistas i, känns som de är åska på gång.

De blev hem o duscha o sen gick jag hem till Axel o hälsa på Sara o han.
Sen begav jag mig av o iväg på äventyr.
Haft en riktigt trevlig kväll :-)

Kom hem för en stund sen, sova snart.
Imorgon vid 10 ska jag hem till Harisa.
Då blir de frukost o kaffe såklart.
Sen hoppas vi såklart på sol :-)

Sen imorgon blir de 3 timmars jobb med.
Sen tänkte jag åka till Mönsterås.
Men kom på jag ska till Arbetsförmedlingen på fredag.
Så då får de bli att åka till Måset efter de besöket.

Jaja, puss o godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback