Nattjobb på Sjösidan.... 2012-06-02

Jaha då sitter jag på jobbet.
Började vid 21:00 :-)

Innan idag var jag i Mönsterås.
Sov ett par timmar sen kom folket.
Kusin Björn va också med :-)
Inte ofta man träffar honom.
Så de va mysigt :-)

Vi grillade o sådär, riktigt gott!
Solen sken också o de va ju inte igår.

Sen va klockan 20:00 o dags att åka.
Hann inte ens äta efterrätt :-(

Men ja, lugnt gäng här på jobbet.
Kollade till alla när jag kom.
O de flesta sov, någon kollade tv.
Dukat tills imorgon o plockat ur diskmaskinen.
Torkat av alla golv o köksbänkar.
Håller på med lite tvätt nu.
Men den sköter ju sig själv.
Så bara att vänta tills de är klart.

Ska snart göra lite tillsyner.
Sen blir de att läsa lite, "Ego Woman" som Gynning skrivit.
Har bunkrat upp med energidryck, snus o cigg.
Sen lite mat så jag får energi.

Aha, 8 timmar kvar! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback