Lördag.... 2012-06-17

Pissdag, skitkallt, äckelregn o ja.
Jag låg i sängen o glodde typ.
Ville inte lämna mitt varma täcke.
Men jobb väntade 11:30 - 21:00.
Så de va bara o stiga upp, fixa o dona.
O sen bege sig till mina pensionärer.

Jag o Susanne smäckte ihop en jordgubbssmulpaj med vaniljsås.
O den serverade vi vid halv 3 fikat o den va uppskattad o tog slut fort.

När jobbet va färdigt blev de hem fortfort o duscha, äta, dricka o fixa.
Jossan x 2 kom och Mia :-) Sen kom Jossans Peo med sin kompis.
Sen satt vi hos mig ett par timmar innan vi begav oss till Åströms.
Sinnessjukt rolig kväll, o jag träffade mycket folk.
Alla vi "icke"-dansare DANSADE FAKTISKT :-)
O bara de tyder ju på hur kul vi hade.

Tack som fan för en underbar kväll tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback