Fredagsmys.... 2012-06-29

Började denna underbara fredag med att försova mig.
Hade ett pass mellan 7-16 som väntade på mig.
 
Jag går upp kl 6, men kryper ner igen.
Bor så nära jobbet så tänkte no stress.
Förmodligen har jag mitt smarthuvud stängt av klockan.
Somnade om o vaknade av att "Nä såhär soligt är de inte vid 7."
Flyger ut i köket, kollar klockan.
Den är straxt efter 8, o ingen har ringt.
Jag får panik, ringer jobbet, UPPTAGET!!!
Ringer o ringer o tillslut svarar dom.
Kommer dit vid 8.30, jösses tänkte jag.
Men jag har bytt från Telia till Telenor.
O nummerflytten har de varit strul som fan med.
De har gått att smsa mig o JAG kan ringa.
Men de är ingen som kunnat ringa mig.
Så jag har suttit i telefonkö hit o dit.
Fått olika instruktioner av olika personer på Telenor.
Efter mycket om o men löste de sig o allt fungerar nu.
 
Hem efter jobbet, byta om, hämta lillasyster :-)
Sen lagade vi lite mat, syster hade beställt mina grekiska biffar.
Så vi handlade, åkte hem o fixade mat.
Jossan o Alfons kom, vi käkade o tjockade oss.
Gutt va de, kollade tv, sen åkte vi till Ehmilie.
Testade gravidmagarna vi skulle ha imorgon på brännbollen.
 
Hem åkte jag o Amanda, sen somnade vi som två grisar.
Bra fredag! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback