Brännboll - The Milfs.... 2012-06-30

Uppe med tuppen, donade lite frulle till Amanda.
Sen kom Ehmilie, vi fixade magarna, smink o klädsel.
Sen begav vi oss av ner till planarna, bygge ihop vårt krypin.
Regn stod på schemat, men va inte en regndroppe på hela dagen.
Stekhet sol, vilket va riktigt gutt, men kämpigt o spela i ;-)
 
Första matchen vann vi o de satt gött.
Andra och tredje matchen förlorade vi.
Så vi gick inte vidare men vi hade riktigt kul.
Alkohol, sol, fint sällskap, räckte gott o väl :-)
 
Jag mitt klantarsel DÖK i leran, av misstag såklart.
Gräsplanen va blöt efter nattens regn o alla som sprang.
Kunde ju inte bli annat än gyttjebad förtusan.
Sen va racket i metall, aslångt o tungt.
O man va tvungen o ha en liten snara runt handleden.
Just för att man ej skulle kasta iväg racket på någon.
Jag fick in en sån jävla fullträff, ska kasta iväg racket.
Fastnar o slår mig själv i bakhuvudet, ingen homerun där inte ;-)
 
När finalerna va avgjorda så begav sig jag o Amanda hemåt.
Alla andra drog o käkade, de ingick för alla lag som deltog.
Men jag ville hellre umgås med syster eftersom hon hälsade på.
Duschade av mig all lera o somnade som en stock i soffan.
Sen kom fröken Nyman o hämtade oss, vi hämtade Alfons.
Jag va nog fan onykter resten av kvällen, kändes inte ok i huvudet.
Men jag, Nyman, hennes man o Amanda drog till Solemio o käkade pizza.
Sen gick Amanda o jag hem o somnade som två grisar.
 
Både jag och Amanda fick goa brännor efter dagens stekheta sol!
 
Även denna dag va sketabra! :-) PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback