Åhå.... 2012-06-01

Jag tog en dejt med kudden, somnade.
Men jag vaknade efter cirkus en timma.
Helt svettig, hostig, o i totalt storböl.
Drömde väl något hemskt antar jag.
Brukar alltid va så när jag inte är tiptop.

Kunde inte somna om efter de o här sitter jag i sängen.
Lyssnar på lite musik o kollar runt litegranna.
Suttit o rensat vännerna på facebook också.
Lite över 200 vänner är borta, o mer ska bort.
Men orkar inte sitta o hålla på med de mer nu.

Jag önskar iallafall jag kunde spola tillbaka tiden någon månad.
Sen trycka på stop och repeat. För då va de askalas.
Då kunde jag sätta CHECK på allt i min lista.
Men de blir oftast inte som man tänkt sig.
Framförallt inte med sådant som man vill mest.
O nästan känner man skulle kunnat offra allt för.
Men skam den som ger sig, jag tänker köra på.
Jag har ju knappast någonting att förlora iallafall?

Aja...

Ska ta mig en ipren, fräsa schnaaken o ge sömnen ett till försök.
Tjodelo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback