9 juni.... 2012-06-10

De blev o hämta upp Jossan, åka till Maxi, handla lite gutt.
Sen tog vi min rallypärla o åkte till Emekalv, till Jossan nr 2 o Peo :-)
Vi strosade runt där i skogarna, mysigt som bara den.
Sen så kom grabbarna med kött så vi grillade.
Sen åkte jordgubbarna, melonen o ananasen fram.
Å godiset såklart, sen hade vi kul resten av kvällen.
O de tackar jag för flickor o pojkar.

Jag va hemma runt 23, o då ringde jag fröken Almqvist.
Jag svirade om o tog på mig lite smink sen gick till Åströms.
45 min kvar till jag skulle fylla år, så ville inte va hemma.
Så träffade massa trevligt folk, drack några öl o sådär.
Kl 2 stängde de o träffade lite människor ute på Hamngatan.
Sen va jag trötter så gick hem o la mig o sov.
Nervös inför morgondagen, kalas o min födelsedag :-)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback